Saturday, February 4, 2017

Lenjerii 100% din bumbac

Prima data cand am auzit de Casa New Concept a fost in vacanta la o pensiune cand mi-a placut foarte mult cum arata lenjeria din camera, dar si cum se simtea, asa ca am intrebat proprietarul de unde a achizitionat-o. Urmaream de ceva vreme sa o schimb acasa, insa nu aveam niciodata rabdare sa ma uit prin magazine dupa un inlocuitor, dar mi-a fost mult mai usor sa fac totul de acasa, iar magazinul online Casa New Concept m-a ajutat foarte mult in acest sens.

Produsele sunt impartite pe tot felul de categorii, insa pe mine nu m-a interesat decat lenjerii 100% bumbac, ca sa reziste bine in timp, dar sa arate si perfect. Aveau modele pentru toate gusturile, insa eu am vrut ceva simplu, mai putin colorat si fara imprimeuri si bineinteles, sa nu imi lase o gaura in buget. In cele din urma am ales varianta castigatoare pentru doar 169 de lei si nu regret deloc. Nu am avut emotii cand am plasat comanda pentru am fost constient de faptul ca daca o pensiune intreaga este echipata cu produse de la Casa New Concept, imi era clar ca lenjeriile sunt de calitate.

Si chiar si asa, aveam planul de rezerva, returnarea lor in termen de 10 zile parca, dar nu a fost nevoie. In schimb, trebuia sa fi profitat de oferta 1+1 gratis, insa nu am fost destul de inspirat.

Despre lenjeria din 100% bumbac pot spune ca se simte diferenta intre ce aveam inainte, adica o combinatie de bumbac cu plastic si aceasta, de la prima atingere, dar si de la aspect. De asemenea, cusaturile sunt mult mai puternice si mai rezistente pentru ca si materialul este mai bine strans, asa ca e clar ca vor rezista foarte bine in timp. In plus, si culoarea este perfecta si nu s-a pierdut deloc dupa ce am spalat lenjeria la masina, asa ca in concluzie sunt multumit 100%.

No comments:

Post a Comment